شیرخشک سوپرامیل خوبه؟؟؟نان خوبه یا سوپرامیل

۵ پاسخ

والا من از بدو تولد سوگ امیل دادم اولش خوب بود یهو دیگ وزن نداد امروز رفتم نان کامفورت گرفتم

من نان میدامد دخترم یبوست شدید میشد
بهش سوپرامیل دادم اوکیه

سوپرامیل چربه چاقش میکنه اگه وزنش خوبه ممکنه اضافه وزن بگیره

سوپرامیل خیلیییییی چربع بنظرم خوب نیس
نان بهتره

دکتردخترام گف سوپرامیل بعدنان

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🍫❤️ مامان ماهلین 🍫❤️ ۱ سالگی
مامان علیسان 🦋 مامان علیسان 🦋 هفته یازدهم بارداری