۵ پاسخ

ببخشید شما بیمارستان الزهرا زایمان سزارین اجباری بودی چطور بود رسیدگیشون و این که دکتر زیر میزی گرفت و هزینه بیمارستان چقدر شد راضی بودی ممنون میشم جواب بدی

برای ما ۱دونه پای چپ بود
۲تا پای راست
۲تاهم خوراکی

3تا از پا دو تا خوراکی

دوتا

۲تا.

سوال های مرتبط