بچه های من شیرخشکی هستن
چون دوقلو هستن بهداشت تا ۱سالگی شیر سهمیه میده اسم شیر زده یارانه ای قبل از ۶ماه نساخت بعدش پاکتش آبی شد قبلی زرد بود
آبی دادم نیلسا وزن گرفت قبلش خیلی پایین بود بهش ساخت بعد از داروخونه پرسیدم گفتم یارانه ای چ شیری هست گفت سوپرامیل هستش چون غیر قبل فروش هست اینجوری پاکت کردن
وزن دهیش برا نیلسا خوب بود
برا نورسا نرمال بود
من میدم از اول.عالیه.خوب بهش ساخته.ن یبوست ن اسهال.وزن گیریشم نرماله.ففط شیر خشک میخوره دخترم
من دادم داشت اضافه وزن میگیرفت قطعش کردم بیومیل دادم
بله من از ۶ ماهگی دارم میدم
خوبه .
ماهی تقریبا هفتصد گرم اضافه کرده بچم
من دادم یوبس شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.