۶ پاسخ

چه خوشگله

چه قدر قشنگتر از بیرونی ها شده🥺🥺🥺

ای ننه خیلی از مال بیرونیا قشنگ تره مبارکش باشه

میشه بگی وسیله هاشو از کجا گرفتی؟؟

آره قشنگه
منم میخوام بخرم

آره خیلییی😍😍

سوال های مرتبط