۶ پاسخ

هر وقت دکترت بگه.اصلا سرخود کم وزیاد نکن.
اعتیاد آور نیستن.

من چون پنیک دارم باید همیشه بخورم حتی اگه باردار شدم

من خودم قرص پوکساید رو وعده صبح رو نصف کردم چند روز نصف بخورم بعد قطع کنم بنظرتون اشتباه کردم؟

من اسنترا یک دوره فقط خوردم خودم قطع کردم

پوکساید ۱ ماه بیشتر اعتیاد میاره

آسنترا باید یک دوره کامل بخوری حدود ۱ سال

سوال های مرتبط