خانما ازمایش قند اون پودره هزینش حدود چقده؟

۱۴ پاسخ

برا من همراه با آزمایش تیروئید و یه ازمایش دیگ سرهم شد۵۰۰گرون نیست

بهداشت رایگانخ

من بهداشت نوشته برام میخام پس فردا برم .سر دوتا پسرامم رفتم هزینه زیادی نداشت مگر ۵۰اینا بشه

برو بهداشت رایگان انجام بده خیلی ام خوبه چرا هزینه بدی

چندهفتگی بابد انجامش بدیم

من تامین اجتماعی بودم حدود ۲۵۰ اینا دادم

من دوباره دادم از طرف بهداشت روفنم رایگان شد

برا من شد ۶۴هزار تومن

من از طرف بهداشت رفتم ۲۰ هزار تومن گرفت

برا من شد ۲۹۴

بستگی به بیمه داره برامن تامین اجتماعی بود شد ۲۵۰

بستگی به بیمه داره من تکمیلی بودم ۵۰ شد
ولی بهداشت فک کنم رایگانه

بهداشت رایگانه.. ولی برا من اون موقع ازمایشگاه رفتم 670شد فک کنم

فک کنم مال من شد حدود یکو خورده ای

سوال های مرتبط

مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی