۶ پاسخ

عزیزم هفته های قبل حرکت بچه نبوده اونم با جفت قدامی مخصوصا اگه شکم اولی هم هستی

عزیزم منم جفتم قدامی بود هفته ۲۰ تازه یه ذره حس میکردم مثل حباب بود، یه هفته ۱۰روزه کامل حرکتاش حس میشه نگران نباش اصلا

سلام عزیزم،نگران نباش درکل از هفته۱۸باید کم کم احساس کنی،اونایی هم که جفتشون قدامی هستش ازهفته ۲۰به بعد کم کم حس میکنن

من تا موقع قلبش
استرس تشکیل قلبش را داشتم
بعد استرس جواب انتی
بعد انتی تا فردا که میخام برم انومالی استرس زنده بودنش🤣

منم چیزی حس نمیکنم جفت های قدامی میگن از هفته ۲۰ به بعد

من هنوز حس نمیکنم🤦‍♀️

سوال های مرتبط