چیکار کنم دندونای بالای بچه در میاد کمتر اذیت بشه؟

۳ پاسخ

هووووف امان ازدندون🤦‍♀️بچه من واسه پایینی هاازبین رفت انقدردردکشید🥺ژل زدم استامینوفن دادم.شبااصلاازدردخوابش نمی‌برد.هربیست دقیقه بیدارمیشد🥺خودش بدخواب بودبدترشد🤦‍♀️🫠

استامینوفن

ژل لثه بزن البته فایده نداره زیاد
کلا دندون بالایی اذیتش بیشتره

سوال های مرتبط

مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی