من همرو فیروز گرفتم ازقدیم بوده و هست بهترین
پینو، فیروز، بیبی لند
فیروز اصلا نگیر
من پماد بچه اردن آبی برای دخترم استفاده میکردم هم حجمش زیاده هم اینکه اصلا نمیسوخت قیمتشم خیلی خوبه
شامپو سر و لوسیون کرمی بدن ایروکس
بجای روغن بدن لوسیون اتروپیکس میخریدم مارک ایروکس باز عالی بود
من پینو گرفتم
شامپو سر و بدن
روغن بدن و پودر بچه
فیروز گرفتم
مایع لباس بیبی لند گرفتم
پماد سوختگی سودوکرم و کالاندولا
من اینارو گرفتم مارک بیبی لند و چندتاش فیروز
ایروکس و به شدت راضیم هم بدن و هم سر
فیروز و پینو گرفتم من
من مارک وی کر و فیروز گرفتم
جان سون بود فک کنم اسم مارک میگن اون خوبه
من همه رو فیروز گرفتم چون هم مارک قدیمی هم خیلیا ازش استفاده کردن راضی بودن
صابون بدن
شامپو بدن
شامپو سر
مایع لباسشویی کودک
پودر صابون
وازلین کودک
لوسیون بدن
روغن بدن
پودر بچه من اینارو گرفتم
من پینو میخوام بگیرک
فیروز
من پینو گرفتم
شامپو سر
شامپو بدن
پودر دستی
مایع لباس
من برند فیروز گرفتم شامپو سر و شامپو بدن و روغن بدن و پودر بچه و مایع لباس با پودر صابون واسه وقتایی که لباساش لک میشه
شامپو سر و بدن
صابون
روغن بدن
شوینده لباس
من فیروز و پینو خریدم...
من بجز کرم سوختگی پا ک فیروز گرفتم بقیه چیزا شو مارک وی گرفتم
من چیکو تعریفشو شنیده بودم اونو گرفتم کلا لوازم بهداشتیشو
واجبا یه شامپو سر یه شامپو بدن لوسیون و روغنه من فیروز خریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.