۳۳ پاسخ

من اصلا تو جهزیم زودپز نگرفتم از بس ازش میترسیدم

خداروشکر‌خونه نبودی
تنت سلامت باشه
مواظب خودت و نی‌ نی باش

صدقه بده .اگه ترسیدی یکی ترستو بریزه

یاخدا

من جو ک‌میزارم هم صداش قطع بشه میرم‌سراغش‌
چون ی بار ترکیده .زمین لرزید زیر پام

شاید دفعه قبل چیزی پختی سوتش کور شده

حتما بند بوده که ترکیده

داخلش چی داشتی میپختی عزیزم😢خدا بهت رحم کرده وای من همیشه استفاده میکنم ترسیدم الان😭

من دوبار شد هفته پیش همین اتفاق افتاد

خدا رحم کرد بهت چرا ترکید؟ازین خمره ای ها بود یا ازین استیل ها؟
منم زود پز خمره ای دارم گاهی استفاده میکنم با ترس و لرز

احتمالا توش بلغور یا گندم ریختی ک کف کرده یا برنج

چی انداخته بودی توش مگه

برا همین چیزاست ک تا ب حال نگرفتم

الان خوبی؟!
میشه عکس زودپزتو بدی

من اصلا زودپزو قبول ندارم
برا دوستم ترکید کل بدنش سوخت اسیر شد

وای چقد بد زود پزت چ مارکی بود؟

باز مال تو ترکیده این زن داداش بی عقل من زود پز و از رو گاز ورداشته بود گذاشته بود لای پاش باز کنه اوسگل اخع این چه کاریه بخار زود پز زده بود همه چیز ب فنا رفته بود 🔞😂پاهاش سوخت چند ماه افتاد خونه یکمم پر رو هس اصلا خجالت زاد نمیکشد لخت میگشت 😂😂😂
پسر خواهرش اونجاشو دیده بود میگفته چقد زشت اونجای زنا 😂😂😂
مال چند سال پیش این داستان
باز از این زودپز دس نکشید بعد خوب شدن تو حیاط رو گاز گذاشته بوده زودپز میترکه دخترش میگف گوشت ها پرت شده بودن خونه همسایه در و دیوار همه جا گوشت سیرابی بوده 😂😂😂

وای صدقه بذار حتما من اصلا زودپز نخریدم 😑

حتما پاشو کم نکردی وقتی جوش اومده

وای من همیشه از زودپز میترسم

این پرچمی که تو پروفایلتونه پرچم کدوم کشوره؟؟؟؟؟؟؟

یکی از دلیل زودپز نگرفتنم خدا بهت رحم کرده گلم خونه تمیز میشه حالا خوب که خودت چیزیت نشد

یاخدا منم کلا نخریدم نمیخرم چون دیدم یکی تو بیمارستان ترکیده بود از سوختگی زودپز چیز خطرناکه خدا به بچه آت رحم کرد دیگ استفاده نکن ازش بخصوص ک بچه داری

عکسشوبیزحمت بذار ببینم کدوما بوده🌹🌹

چرا باید این تاپیکو الان که میخام قیمه تو زودپز بزارم ببینم🥲ازکدوم مدلا بود چرا ترکید اخه

صدقه بده

ازکدوم مدلا بود؟؟؟

وای عزیزم خدا رحم کرده
از زودپز قدیمیا بوده؟
چون میگن جدیدا نمیترکه

واییییییی خدا بهت رحم کرددددددد

یا خدا من انقدر از زودپز میترسم کلا زودپز عروسیم با اینکه جدیده و المانی دو بار اونم مادرشوهرم استفاده کرده من وحشت دارم

عزیزم خدا رحم کرده بلایی سر خودت و نی نی نیمده
خدارو شکر واقعا 😮
نگران نباش خونه تمیز میشه بالاخره چیزی ام خراب شده باشه درست میشه ❤

خدا شکر عزیزم بخیر گذشت. از کدوما بود زودپز

من هیچوقت از زودپزم استفاده نکردم بس که میترسم

یاخدا
الکی نبود میترسیدم از زودپز

وای عزیزم خدا رم کرده چی شد

اخ اخ ازین جدیدا بود یا قدیمیا؟

سوال های مرتبط