۴ پاسخ

سلام عزیزم منم سه قلویی هستم😍

سرکلاژ کن خیالت هم راحت باشه من ۱۲ هفته انجام دادم راحت بود به فکر حذف قل هم نباش به هیچ وجه

من سر دخترم سرکلاژ بودم ، البته یکی بود اما سخت نبود

حذف قل چیه نه حتما سرکلاژ انجام بده با نخ اونا انجام نده یه نخ هست اسمشو نمی‌دونم تحقیق کن از اون بخر باید یه دکتر خوب بدوزه برات

سوال های مرتبط

مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته بیستم بارداری