بومهن رودهن پردیس .. زلزله رو حس کردید.؟!

۱۰ پاسخ

وای مردیم وزنده شدیم اون‌ چی بود اخه😖😖

زلزله نگو بگو موج انفجار خیلی وحشت ناک بود

بله.... انشا... تموم شده... پس لرزه و اینا هم نداره

وای خیلی بد بود ادم نمیدونس زلزلس یا بمب

من نیستم خونه یعنی وسایلام شکسته ؟؟؟؟

خیمه😐😂

ماهم حس کردیم

حس؟خون بدنم سوخت،فقط تونستم خیکه بزنم رو دلانا که خوابه،چرا انقد صدا داشت زلزله مگه صدا داره انقدر

کسایی که تو آپارتمان هستن مواظب خودشون باشن

رودهن کجامیشه؟؟چقداسمش قشنگه

سوال های مرتبط

مامان Shahin🧸🤍 مامان Shahin🧸🤍 ۱ سالگی