تهران زلزله اومد 😰😨😧
فرزند پروری
پوشک
شیر خشک

۱۴ پاسخ

اره ما ویترینمون میلرزید بیشتر از اونجا متوجه شدم

خدایا بسههههه دیگ

وای خدایا
حالتون الان چطوره

وای من دیشب خوابشو دیدم صبح به پسرم میگفتم خواب دیدم زلزله شدید اومده ،خدا بخیرکنه زدم گوگل میگن ۴ و خورده ای بوده

خونه ما قشنگ لرزید حالا میگن پس لرزه بوده
خدا بخیر کنه

ارههه

پس من چرا حس نکردم،چه ساعتی اومد؟

آره خیلی بد بود من حالم بد شد

بعید می‌دونم زلزله باشع 😂😂🥴ولی کرج هم اومد

خیلی شدید بود😓

اطلاعیه مهم : تهران زلزله اومد و باید احتمال پیش لرزه بودن رو داد

هشیار باشید و ترجیحا الان نخوابید

آره منم تو کرج حس کردم ولی فکر کردم توهم زدم

اره چ بد بود

آرهههه

سوال های مرتبط

مامان shahan🧸🤎🍩🪵 مامان shahan🧸🤎🍩🪵 ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان پسری مامان پسری ۱ سالگی
مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو مامان 🩷لنا و لیا🩷دوقلو ۱ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۷ ماهگی
مامان 🐼پانداکوچولو🩵 مامان 🐼پانداکوچولو🩵 ۱۷ ماهگی
مامان گردو کوچولو مامان گردو کوچولو ۱ سالگی