اره ما ویترینمون میلرزید بیشتر از اونجا متوجه شدم
خدایا بسههههه دیگ
وای خدایا
حالتون الان چطوره
وای من دیشب خوابشو دیدم صبح به پسرم میگفتم خواب دیدم زلزله شدید اومده ،خدا بخیرکنه زدم گوگل میگن ۴ و خورده ای بوده
خونه ما قشنگ لرزید حالا میگن پس لرزه بوده
خدا بخیر کنه
ارههه
پس من چرا حس نکردم،چه ساعتی اومد؟
آره خیلی بد بود من حالم بد شد
بعید میدونم زلزله باشع 😂😂🥴ولی کرج هم اومد
خیلی شدید بود😓
اطلاعیه مهم : تهران زلزله اومد و باید احتمال پیش لرزه بودن رو داد
هشیار باشید و ترجیحا الان نخوابید
آره منم تو کرج حس کردم ولی فکر کردم توهم زدم
اره چ بد بود
آرهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.