من دلم برای نینیم تنگ میشه یعنی ضرر داره برم سونو که ببینمش؟؟؟؟🥹🙄

۶ پاسخ

زیادم نرو سونو اشعه داره برای جنین خوب نیست

ضرر نداره ولی مداوم بری وسواس فکری میگیری
منم خیلی دلم میخواد هر هفته برم ببینمش ولی خودمو کنترل میکنم

ن عزیزم چ ضرری؟ سونو ک اشعه نداره، امواج صوتیه
بزار ۱۵ بری ک تعیین جنسیت باشه، وسط تایم ان تی و آنومالی باشه

نه ضرر نداره ولی خب زیاد نرو چون بچه میگن خودش دوست نداره اذیت میشه ولی ضرر نداره

ضرر ک نداره عزیزم اشعه نداره من بر سر بچه اولم هر ده روز سونو میدادم اب دورش کم بود

سونو ان تی مگه نرفتی

سوال های مرتبط