زیادم نرو سونو اشعه داره برای جنین خوب نیست
ضرر نداره ولی مداوم بری وسواس فکری میگیری
منم خیلی دلم میخواد هر هفته برم ببینمش ولی خودمو کنترل میکنم
ن عزیزم چ ضرری؟ سونو ک اشعه نداره، امواج صوتیه
بزار ۱۵ بری ک تعیین جنسیت باشه، وسط تایم ان تی و آنومالی باشه
نه ضرر نداره ولی خب زیاد نرو چون بچه میگن خودش دوست نداره اذیت میشه ولی ضرر نداره
ضرر ک نداره عزیزم اشعه نداره من بر سر بچه اولم هر ده روز سونو میدادم اب دورش کم بود
سونو ان تی مگه نرفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.