بچه منم تا دوهفته اینجوری بود،اول ۳،۴ روز نگه داشت مهمونی خونه مامانم بود نمیتونست نگه داره دیگه ،دو بار رفت پی پی با حجم زیاد کرد،فقط اجبار نکن،ما روی پی پی برف شادی میریختیم میرفت خونه ش،خوشش اومده بود دیگه کم کم میرفت بدون اجبار
من پسرم تا یک ماه پیش پی پی تو پوشک میکرد ولی دیگه گفتم پوشک نیست. نشست رو قصری دسشویی میکنه.
شما هم پوشک نکن یه بار خودشو کثیف کنه بعدش میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.