۶ پاسخ

پوره سیب خاصیتش همینه برای شکمای سفته.روون‌ میکنه

خاصیته سیبه وقتی بچهامیخورن شکمشون کارمیده عادیه حساسیت نیس اتفاقاخوبه یبوست نمیگیرن من میپزم سیبوهم پورشوهم ابشومیدم بخوره نترس اگه یکمم موز قاطی کنی بهتره

بمن دکتر گفت سه روز فرنی بده یا همون حریره
سه روز هم مثلا هویج سیب زمینی و عصاره گوشت اینا
اونجوری قاطی می‌کنه بچه معدش
صبح فرنی بدی غروب سیب اینا

دکتر به من گفت حساسیت یعنی اگزما بزنه و سینش‌خس‌خس کنه در غیر این صورت حساسیت نیست

چند بار کار کرد شکمش؟

نمدونم چکنم حس میکنم دخترم گشنشه باید دو وعده بدم یکی بیا قشنگ برام بگه چکنم🤭

سوال های مرتبط