۳ پاسخ

وقتی دارو مصرف میکنی برای بزرگ شدن فولیکول، باید حتما آزادسازی بزنی وگرنه احتمالش زیاده که کیست یشه نه اینکه کلا آزاد نکنی و حتما باید آمپول باشه

فقط ازادسازی نیست یه سری دارو هم همراهش میدن که اون داروها باعث میشه فولیکول بزرگ بشه

فولیکول ازاد میکنه باعث میشه حامله بشی

سوال های مرتبط