۵ پاسخ

طبیعیه عزیزم من از ۱۸هفته داشتم

نه خطرناک نیست

که بهشون فشار نیاد

ن عزیزم سوتین نرم ببند

با کف دست فشار بده جلوش رو بگیر اغوز هست حیفه بزار نینی بخوره

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی