میگم من کمردرددارم خیلی برم پیش ماما معاینه کنه ضررداره

۶ پاسخ

منم امروز خیلی کمر درد داشتم شاید هفته رفته بالا اینجوریه همه دارن میگن کمر درد داریم

منم کمر درد شدید دارم فردا میرم پیش ماما ببینم چی میگه

فقط استراحت کن و شیاف بزن دکترم اینو بهم گف متاسفانه رفتم بیمارستان مث وحشیا معاینم کردن

ن نرو من معاینه شدم اقتادم ب لکه بینی

آره معاینه می‌کنه

ترشح هم خیلی دارم

سوال های مرتبط