اول اینکه مبارک باشه عزیزم
منم مثل تو همش استرس سنو تشکیل قلب داشتم الان استرس آنتی دارم
مت روز پنج تاخیریم تست دادم مثبت شد چهار روز بعدش دادم بازم مثبت شد دیگ نرفتم ازمایش بتا رفتم سونو دادم گف ساکش تشکیل شده هفته پیشم رفتم گف قلبش تشکیل شده
مبارکت باشه عزیزم
منم فعلا خیلی استرس دارم تا چهار شنبه برم سنو قلب برام دعا کنید نینی خوب باشه
مبارکت باشه 😍
منم آزمایش دادم بتام مشکوک بود الان دو روزه تاخیرم گذاشتم بشه چند روز برم آزمایش بدم برام دعا کن منم مثبت باشم 🥹🩵
مبارکت باش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.