این قشنگ برا دخترم یا این یکی

تصویر
۴ پاسخ

ببخشید .ولی سلیقم نیست
یکم زیادیه برا بچه

ممنونم از عزیزان که نظر دادن دختر من 12سالشه عزیزم کلاس ششم هستش برای اون میخام عروسی داییشه

کدوم یکی؟عروسی کیع؟درجه یکه؟

قشنگه دلت خدت کدام میگه نظرخدت خیلی مهمه میدونی من خیلی لجبازم برم واسه خدم لباس بگیرم شوهرم بگه بدردنمیخوره بحرفش گوش نمیدم میگم نمیخوام خندم اونجامیگیره که مامانم منو میشناسه باهاش برم خرید میگم کدوم میگه هرکدام که خدت میخوای 🤣

سوال های مرتبط