این کیف قشنگه گذاشته ۷۵۰

تصویر
۱۲ پاسخ

اره قشنگه اگع بتونی یه ماهم استفاده اش کنی 🤣

با سلام سرچ کن همین مدلها ۵۰۰ تومنه حدودا

فکرمیکنی دسته هاش زودکنده میشه

بنظرم اینا مدشون رفته چون خیلیا از این طرح و رنگ گرفتن
برو دنبال چیزای شیکتر و قشنگتر

۷۵۰ قطعا جنس خوبی نداره

خیلی قشنگه

سلام مامانای مهربون
من تو باسلام غرفه دارم اسمش کیکو شاپ هست، مثلا قیمت این ست 19 تکه 1700
میتونید تو روبیکا هم بهم پیام بدین اینم آیدیم ، در خدمتم
‌@kiko149

تصویر

من واسه دختر قبلیم خریدم جنس عااالی خدایی خوب بوده همش انداختمش تو لباسشویی هنوز آخ نگفتههه البته من خریدم ۳سال پیش ۱۲۰۰

قشنگن ولی نظر منو میخوای کوله ای بهتره، نمیدونم چرا فکر میکنم اگه کوله ای گرفته بودم بهتر بود

ظاهرش قشنگه ولی جنس نداره

یا این

تصویر

حس میکنم جنسش خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان زینب🩷 مامان زینب🩷 ۹ ماهگی
مامان لِـــنا🩷 مامان لِـــنا🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وششم بارداری