۱۰ پاسخ

خیلیییی سرده ما با کاپشن میریم کنار دریا
وووی سردم شد

ما الان داریم برمیگردیم پره سر بودیم
خیلی خنک بود اصلا نچسبید

از شهرتون بخر اونجا گرونه

نمیشه مایوپوشید و رفت دریا که
باد میاد سردم هست

الان سرده

عزیزم اینا واسه تابستون اوکیه نه الان

شمال واسه مایو پوشیدن مناسب نیست
درسته آفتابه ولی لب دریا سرده

عزیزم دریا الان سرده از شهر خودتون بگیری مناسبتره

هوا سرده برای مایو پوشیدن

از اینا

تصویر

سوال های مرتبط