ست بیمارستان صفر هست مارک خوب بگیرید قواره دار هست
عزیزم صفربایدبگیری
یه دست بگیر
بقیه شو سایزیک بگیر
ست بیمارستانی ها سایز صفر هستن یه دست لباس سایز یک هم بگیر بزار تو ساک بیمارستان اگه وزنش زیاد بود اندازه اش نشد سایز یک رو بپوشون
صفر برای دو قلوهاست یک بگیر عزیزم
من دو دست سایز ۰ گرفتم نه دیگه کل ستو سایز ۰ بگیرم
ست بیمارستانی صفر هست
یه ۱ هم بذار کنارش که صفر نشد ۱ بکنن تنش
مگه ست بیمارستانی سایز 1 هست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.