۳ پاسخ

چیزی نمیشه که .چون ۳ کالری کمتر و یکم موادش کمتره بخاطر اینکه بچه غذا بخوره‌
۲ وبتامین این چیزاش که روش زده یخورده بیشتره عددش

میگن از ۱ سال به بعد باید ۳ بدی ولی دختر خواهر شوهرم ۱ونیم سالشه ۲ میخوره

تازه یکسالش شده یه دفعه اشکال نداره اگه کمبود ویتامین نداره

سوال های مرتبط

مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام ۱ سالگی
مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 مامان آراد👶🏻و تودلی🤰 هفته سی‌ام بارداری