۱۰ پاسخ

عزیزم خدا حفظش کنه😍

😍عزیزم
پسر منم امروز بهم میگفت عشقم بیا خوراکی بخوریم وایییی چنان ذوق کردم ک نگو

بچه ها توسه سالگی عشقن🥰
همدم خوبی ان صاف و صادقن کیف میکنی باهاشون ❤️
دنیاشونو دوست دارم🫠🫠
من که دوس دارم ساعت ها بشینم با پسرم حرف بزنم😍😍

عزیزم خداحفظش کنه

ای خدا قربونش برم من اخه🥹🩵✨
واقعااا ادم دلش تنگ میشه
منکه این سنشونو خیلی خیلی دوست دارم🥲

ای ننه جان😍

عزیزمم خدا نگهدارش باشه😘❤️

عزیزم سلامت باشه همیشه 😍

جیگرتوووو بخورمممم مننننن🤤🤤🤤🤤دندونام ترک خورد خاله هم عاشق شیکه🙄
منم نیک شده بهترین رفیقم🥰🥺
همش حرف میزنیم

اره واقعا زود بزرگ میشن

نوش جونش

فداش شم من

سوال های مرتبط