۴ پاسخ

من هرجا رفتم گلابی نداشتن

پخته شده هضمش راحت تره

من اب پز میکنم

میتونی رنده خیلی ریز بزنی بریزی تو فرنی تا بپزه

سوال های مرتبط

مامان لیمو مامان لیمو ۹ ماهگی