۶ پاسخ

سلام خوبی گلم میشه لباسادخترتوبرام بفرستی همونایی ک کوچیک شدن تن دخترم میدم

سلام عزیزم خوبی
دختر شما هم تازه اولین دندونشو درآورده؟
من نمیدونم که مثه شما دوتا جشنشو باهم بگیرم یا فقط جشن تولد بگیرم و برا دندونیش ببرمش آتلیه.
شما عدد یک نزاشتی؟

تولدش مبارک انشاالله همیشه سلامت باشه و لباش خندون و موفقیتاشو جشن بگیرین عزیزم ♥️

مبارکه جانم

مبارک باشه عزیزم ❤️😍❤️
ان شالله عروسیش،میگم دستبندش سایز نوزادیه؟ یا بزرگ سال؟

مبارکه عزیزمم دستبندش چه نازه😍

سوال های مرتبط

مامان گیلدا❤️ مامان گیلدا❤️ ۱ سالگی
مامان تمشک مامان تمشک ۱ سالگی
مامان mehrad مامان mehrad ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی