۱۷ پاسخ

من چون دو تا بچه میخواستم پشت سر هم با فاصله دو سال آوردم
سخت هست ولی اصلا پشیمون نیستم

من بله
اما شوهرم میگه نه تک فرزندی 🙂

نه فعلا اصلا فکر نمیکنم شاید بذار پسرم ۷ ۸ ساله بشه اون موقعم دیگه نزدیک ۴۰ سالم میشه 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

با این وضعیت مملکت خیررر

من مخالف تک فرزندی ام.

ما با تصمیم خودمون برای بچه دوم اقدام کردیم
و خیلی راضی ام از تصمیمون
پسرم داره کیف میکنه با اومدن داداشش

من نه چون خیلی عذاب کشیدم ولی اگ لطف و محبت خدا نصیبم بشه چرا ک نه❤️🥲

اره با فاصله ۳ ، ۴ سال

وای خیلی وحشتناکه والا همین یه دونه هم پشیمونم تو اینمملکت بی سرو سامان یه بچه هم اشتباهه وای بحال دوتا و سه تا

هههررررگگگگزززززز

خیررررر
اول وضع مملکت درست شه
بعد که مطمئن شدم .۴/۵ سالگی دخترم شاید اقدام کنم 😅

من اگخ باردار شدم کل خاندان شوهرم رو باردار میکنم بعد خودکشی میکنم،بعد خودسوزی میکنم،واااای یاخدا اسمس باعث میشه موهای تنم سیخ یشه

حتی اگر تویه تخت طلا بزائم و کلی خدمه حشم داشته باشم حاضر نیستم

به هیییچ وجههه

خیییییییییییییییررررررررررر

نهههه

من اگر‌ یک‌بار دیگ ب بارداری فکر کردم خودم رو‌میکشم که این فکر‌باهام بره زیر گِل

خیررررر

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۲ ماهگی