من چون دو تا بچه میخواستم پشت سر هم با فاصله دو سال آوردم
سخت هست ولی اصلا پشیمون نیستم
من بله
اما شوهرم میگه نه تک فرزندی 🙂
نه فعلا اصلا فکر نمیکنم شاید بذار پسرم ۷ ۸ ساله بشه اون موقعم دیگه نزدیک ۴۰ سالم میشه 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
با این وضعیت مملکت خیررر
من مخالف تک فرزندی ام.
ما با تصمیم خودمون برای بچه دوم اقدام کردیم
و خیلی راضی ام از تصمیمون
پسرم داره کیف میکنه با اومدن داداشش
من نه چون خیلی عذاب کشیدم ولی اگ لطف و محبت خدا نصیبم بشه چرا ک نه❤️🥲
اره با فاصله ۳ ، ۴ سال
وای خیلی وحشتناکه والا همین یه دونه هم پشیمونم تو اینمملکت بی سرو سامان یه بچه هم اشتباهه وای بحال دوتا و سه تا
هههررررگگگگزززززز
خیررررر
اول وضع مملکت درست شه
بعد که مطمئن شدم .۴/۵ سالگی دخترم شاید اقدام کنم 😅
من اگخ باردار شدم کل خاندان شوهرم رو باردار میکنم بعد خودکشی میکنم،بعد خودسوزی میکنم،واااای یاخدا اسمس باعث میشه موهای تنم سیخ یشه
حتی اگر تویه تخت طلا بزائم و کلی خدمه حشم داشته باشم حاضر نیستم
به هیییچ وجههه
خیییییییییییییییررررررررررر
نهههه
من اگر یکبار دیگ ب بارداری فکر کردم خودم رومیکشم که این فکرباهام بره زیر گِل
خیررررر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.