۷ پاسخ

اولاش خب خیلی مراقب میخاد حداقل تا ۲سال اول عمل بینی مراقبت میخاد من الان ۴سال شده عمل کردم پسرم هربارمیزنه تو بینیم نفسم میره انگار

باید مراقبت کنی دیگ.ب بینی من ضربه نخورد

راضیم خیلی هم راحت و خوب بود

چون سفته لیام خوشش میاد ی سره با دستش میزنه ب بینیم

من چهارسال قبل عمل کردم و گاهی که پسرم ضربه میزنه بهش خیلی درد میگیره بنظرم بزار بزرگ تر بشه

من بعد ۶ سال هنوزم درد می‌کنه بعضی وقتا پسرم میزنه

من سال ۹۷ عمل کردم بار ها به بینیم چیز های مختلف کوبیده بنظرم بزار بزرگتر بشه بعد عمل کن

سوال های مرتبط