۶ پاسخ

نه ازناخنای خودم نرم تر و تیز نیست

نه اصلا خیلی نرم تر از ناخن خودمه

من همیشه موقع ترمیم قد ناخنامو کوتاه کوتاه میکنم نه هیچ آسیبی نمیزنه

تیز نیست من چنبار کوتاه مربع گذاشتم ولی بازم راحت نیستم با بچه ترجیحم اینه تا بزرگ شه نزارم حالا گاهی عیدی جشنی چیزی میزارم

نه تیز نیست که اسیب بزنه

چ اسیبی دقیقا

سوال های مرتبط