من دکترم افسانه جواهری پور بود در یک کلمه بییی نظیر که دوران بارداری چه زایمان من اصلاااا هییییچ دردی نداشتم در یک کلمه عالی سونو نداره میفرسته بیرون
خانم دکتر ویدا زا ع امانت خیلی خوبه و مهربونه و سونو هم داره مطبش ، ۱۷ شهریور نرسیده به باغشمال ساختمان شماره ۱۰ هست
دکتر زهرا زینالی
بینهایت اخلاق مدار ،باسواد و ماهر همه چیز تموم هستند خانم دکتر
خودشم داخل مطبشون دستگاه سونو هم دارند که راحتی
ویزیت امسالشون ۶۰۰ تومن
فریباحضرتی سونومطب رایگانه
خانم دکتر معصومه زارعی زاده بسیار خوش اخلاق و هم اینکه وقت میذاره برای مریض
قطعا و اگ برگردم بازم انتخابم دکتر ندا شعاریه بهترین و خوش اخلاق ترین و تشخیص دقیق و همه چی تمام با حوصله ب سوالات جواب میده خودش تو مطب سونو میکنه من بیمه ام نیروهای مصلح هس قبل عید ۱۱۵ تومن بود بعد عید ۱۷۶ تومن شده ازاد نمیدونم چنده زنگ بزنی میگن دقیق. بعدشم ی نفر ی نفر ویزیت میکنه میفرسته داخل خلاصه انتخاب اول و اخرم همیشه ندا شعاریه 😍❤️
دکترفائقه تجلایی من کلازیرنظرش بودم
حاجیه قره باغی
دکتر معصومه زارعی زاده
ویزیت امسالشو خبر ندارم
قطعا سپیده طهرانی ویزیتش 2ماه پیش400بود الان نمیدونم سونو هم میکنه خودش جدا از ویزیت هزینه سونو هم400میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.