تا ۲ ماه ۲ماهو نیم دخترم تنش میکردم ۳۵۰۰ دنیااومد
من یکسرهمی نیلی گرفتم
یک سرهمی دانالو
یک بلوز و شلوار دانالو
تا سه ماه حدودا
سایز صفر تنش میشه
اینایی که میگن نمیشه چون سایز بزرگتر تن بچه میکنن یا بچهشون خیلی درشته
یماه و نیم دو ماه میشه بستگی به جثه بچه داره
بچه من ۳۵۰۰ دنیا اومد اوکی بود براش تا همون حدود ۳ماه
ولی یچیزایی ام ۱ گرفتم مثل سرهمی دکمه دار که راحتتر ادم بپوشونه و در بیاره(مارک نیلی گرفتم سرهمیشو
بچه من ۳۵۰۰ دنیا اومد اوکی بود براش تا همون حدود ۳ماه
ولی یچیزایی ام ۱ گرفتم مثل سرهمی دکمه دار که راحتتر ادم بپوشونه و در بیاره(مارک نیلی گرفتم سرهمیشو
حدودا2تا3 ماه
به جثه بچه اس
بستگی به رشد بچه داره.تا یکی دوماه
منم دوست دارم بدونم به منم بکین
نمیدونم یکی ازاینا بگیرم یا نه ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.