۶ پاسخ

من که دیگه نمیکشم
خواسته بزنه بگید اول منو بزنه با این جنگ و گرونی

فک کنم توافق میشه اگه آمریکا دسیسه دیگ نداشته باشه ازامریکاهیچی بعید نیست!

بنظرم یه اتمی بزنه بهتره تا این همه استرس

اون ته ذهنم یه جیزی هست که میگه یهو باز میزنه زیر میز

فک نکنم ترامپ دیونه هرلحضه یه فک داره

نمیشه اگرم بشه امریکا همه چیو میگیره باز حمله میکنه

سوال های مرتبط