نه باید بالای ۲۵ باشه
من هشت روز عقب انداختم درد شدید داشتم که رفتم نصف شب اورژانس گفتن حاملگی خارج از رحم یا اپاندیس ولی ازمایش دارم معاینه شدم حامله نبودم گفتن بستری شو ساید اپاندیس خطریه اومدم خونه را. بطه داشتم یه شب بعدش پریود شدم استرس و عفونت تاثیر داره اما اگه بازم طول کشید تا سه چهار روز یه ازمایش دیگه بده باردار نبود برو دکتر زنان یا عفونته یا کیست من که خودم حس میکنم کیست دارم چون پریودیم از اول نامنظم هست موی زخیم داره بدنم انگار مردا
😑باید برم دکتر
اگه مشکوک بود باید حدودای ۱۰ میبود بتا
بتا ۴ ک مثبت نیس بالاهم نمیره
فکر نکنم باردار باشی عزیزم
نبابا حامله نیستی کیستی چیزی داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.