مامان خانوما لگدهای نینی‌های شما هم کمی دردناک شده؟

تصویر
۱۷ پاسخ

ببخشید شما هم مثل من حس پریودی دارین؟

بله عزیزم مخصوصا وقتی که لگد و میزنه به مثانم، احساس میکنم باید برم سرویس سریع

اره زیاد و محکم👌🏻

آره برای من بعضی وقتا از بس پاشو فشار میده شکمم میسوزه

بله خصوصا که بریچه🥲🥲🥲🥲

آره خیلی

دردناک نه اما یه وقتایی روی عصبه انگار تیر میکشه

خایلی خایلی😁

آره من چیغ میکشم😆

اره به کلیه هام فشار میاره

اره لگد میزنه درد میاد 😮‍💨

آره خیلی

اره… شکمم جا نداره اصلااااا. پوستم کلا تو کششه
هر تکونی ک میخوره شکمم کش میاد درد میگیره

آره

کمی که چه عرض کنم

اره.

آره گلم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری