خانوما چرا رابطه اینقدر دردناک شده برام ،،طبیعیه

۶ پاسخ

چون جا نداری براش😁

برا من کلا پلمپ شده ماهی یکی دوبار رابطه به زور انجام‌میشه اونم صرفا جهت رفع تکلیف😂😂😂😂

منکه از اولش درد داشتم

اره عزیزم من از اول بارداری رابطه داشتم بدون مشکل ولی از ماه نهم دیگه نمیتونم هم درد داره هم بعدش ب شدت ته دلم سنگین میشه و تا دوسه روز از درد میوفتم

دیگه رحم اومده پایین جا تنگ میشه 😅

اره چون آمده پایین منم از هفته 34برام عذاب و سرد هم شدم

سوال های مرتبط

مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی