لاغر بودن که بهتره
اونا ازبس چاقن حسودیتو میکنن بعد تومیخوای چاق شی انقد باربی و قشنگی
سیب زمینی آب پز با کره بخور لواش زیاد بخور آش دوغ کالری زیادی دارن چاق کننده ان
چون میخام لاغر کنم اینا رو نمیخورم
تو با ۱۶۵ ۵۵ کیلویی
من با ۱۷۱ ۵۷کیلوام
🤣🤣🤣
😐من دارم خودمو جر میدم از ۶۴ بشم ۵۵
منم 55ام
خودت رو ببند به مغزیجات
راهی پیدا کردی به منم بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.