😕🦋👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
#کولیک رفلاکس شیر خشک اد بارداری

تصویر
۸ پاسخ

لاغر بودن که بهتره

اونا ازبس چاقن حسودیتو میکنن بعد تومیخوای چاق شی انقد باربی و قشنگی

سیب زمینی آب پز با کره بخور لواش زیاد بخور آش دوغ کالری زیادی دارن چاق کننده ان
چون میخام لاغر کنم اینا رو نمی‌خورم

تو با ۱۶۵ ۵۵ کیلویی
من با ۱۷۱ ۵۷کیلوام
🤣🤣🤣

😐من دارم خودمو جر میدم از ۶۴ بشم ۵۵

منم 55ام

خودت رو ببند به مغزیجات

راهی پیدا کردی به منم بگو

سوال های مرتبط