۵ پاسخ

درمورد شیر خشک نمیدونم منم ب اون یکی بچم شیرخشک ببلاک کامفورت میدادم نمی‌خورد ک تلخ بود دکترش نان کامفورت نوشت و می‌خورد
من پسرم چون ۳۴ هفته ب دنیا اومد دکتر اگ ۴ ماهگی گف اد قطع کنم ک اهن و مولتی بدم

متاسفم ک نمی‌دونم آخه نی نی من خیلی کوچیکه تره گلم

جونم🫠

بگو من جواب میدم اگه بدونم

دیگ همه فقط میخونن و ردمیشن اگ بلدم باشن غیرت نمبکنن جواب بدن😖

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی