۲۰ پاسخ

اشتباهه چون نمک بهش اسیب میرسونه به کلیه بچه
و ادویه هم معده اش رو اذیت میکنه
و بیشتر هم گوارشش بهم میریزه
به حرف بقیه توجه نکن براش وقت بزار وگرنه در بزرگسالی با مشکل کلیه و معده روبرو میشه

کارت اشتباههه رفیق. بچه معدش داغون میشه و بد غذا میشه . دکتر تغذیه ملورین میگف بچه ای که شش ماه ( از ۶-۱۲ ماه ) غذا بی ادویه م نمک بخوره بعد یک سال اشتهاش در حد خودش خوبه . نمک کلیه ی بچه رو خراب میکنه ادویه هم معدشو ینی اسید معدش ترشح میشه اذیتش میکنه. سوپ مقوی درست کن مثلا ( سوپ مرغ : سینه مرغ و کدو حلوایی و هویج و رشته ورمیشل و جعفری ) یا سوپ مرغ و کدو سبز مثل بالا فقط به جا کدو حلوایی کدو سبز بزن ..

بده عزیزم فقط ادویه نزن و کم نمک خوش غذا ترم میشن

معده در آینده داغان میشود
حداقل ی سال ب بعد

من بچه خواهرم براش غذا درست میکرد الان چهارسالش هست بشدت بد غذا شده و معده حساس هرچیزی میخوره مریض میشه دو روز بیمارستان بستری میشه من از اول همه چی بش دادم مثل بچه خواهرم نشه

آره گلم همه چیز بهش میدم از آبمیوه طبیعی تا ادویه و غذا و خدارا شکر خوش اشتها هم هست

عزیزم اگ خاستی غذا سفره بدی داخل غذا ادویه جات نریز فقط کمی نمک بریزز خاهر من برا بچش از هشت ماه غذا سفرع داد ولی ادویه جات داخلش نمیکرد

چیزی نمونده تا یکسالگی صبر کن آخه واسه بچه خوب نیست

من ب دخترم هرچی غذا درست میکنم نمیخوره دهنشو سفت میبنده ولی ازغذاهای خودمون میخوره دیگ منم مجبورم ازغذای خودمون بدم

من یه ماهه میدم

منم میدم

خب پس منم بدم ادم نمیدونه چی درست کنه واقعا

دکتر به من گفت یه ماه دیگه غذای سفره رو شروع کن

اوووووو من از۶ ماهگی غذا سر سفره دادم اصلا فرنی و سوپ هم ندادم دخترم ماشالله خوش اشتها هست

بده برع🤣🤣🤣من ک پسرم غذا میبینه چهار دست پا میکنه ۸ دست پا میاد سریع دهن باز میکنخ😂

من از8دادم

من از۷ماهگی میدم

منم میدم

من میدم بده بره

منم ب پسرم غذای سفره میدم

سوال های مرتبط