۱۵ پاسخ

عزیزم نوش جونت.اینجا مادر باردار زیاد هست ای کاش عکس این جور چیزارو نزاریم فعلا که نوبره ❤️🌸

خوبه اینجا کلی باردار هس😐 من ک باردار نیستم دلم خواس

ما میگیم هَلی دَشکَنِی😋😋😋

واییییی نوش جااان

توروح پر فتوحت عزیزم 😁🤦‍♀️

دلم خاست نامرددد😆😆

هعی دلم خاس

فقط یه شمالی میدونه این ترکیب یعنی چییی🤤😋😄

اون نمک سبز عزیزم ؟

اوفییییییی نوش جان عزیزم 🥹😍

دهنم آب افتاد 🤤😂😂😂😂
نوش جان

اب دهنم راه افتاد😋

هیییی نذار دهنم آب افتاااد

وای دلم خواست..ما شمالیا فقط میفهمم مزه بهشت میده

به به😍نوش جان

سوال های مرتبط