۸ پاسخ

من از نوزادی برا اینکه لوچ کردن چشماش زودتر خوب شه با دستم هی از چپ ب راست حرکت میدادم اونم دنباا میکرد

لبخند کافیه عزیزم ،ولی توی دوماهگی خندیدن خیلی مهمه

بنظرم بچه ها تو این مورد واقعا متفاوتن دختر بزرگم تا وارد ۳ماهگی نشد با صحبت و اینا نمیخندید. ولی این دخترم حتی قبل ۴۰ روزگی قشنگ بهم زل میزد و به حرفم واکنش لبخند میداد.

عزیزم اواخر دوماهگی میخنده بعد هربچع ای یه مدلیه مقایسه نکن

درسته
هرچی بزرگترشه خنده‌اش بیشتر میشه
فعلا در همین حده

بچه منم اینجوری بود افتاد تو سه ماه خوب شد الان کامل میخنده

فعلا زوده برا خنده از اوایل یا اواسط ۳ ماهگی کم کم شروع میشه

دوماه خیلی کوچیکه عزیزم هنوز چیزی متوجه نیستن.

سوال های مرتبط