برابچم شیربرنج درست کردم باذوق دوس نداشت😑

تصویر
۶ پاسخ

بدترین حس اینه با ذوق غذادرس کنی برایکی اون طرف نخوره حالا اگر بچت باشع دیگه بدتر

طرز تهیه

عه حيف
چجوري درست كردي؟

عزیزم چه جوری درست کردی ؟دستورشو میدی؟

خودت بخور
منم برا لیانا درست کردم دوست نداشت

خودت بخور نوش جونت🙂

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهلین🌙 مامان 🌙ماهلین🌙 ۹ ماهگی