#پوشک#شیرخشک#فرزندپروری#

تصویر
۳ پاسخ

وای شوهرمنم اینطوره همش زیرسرمه تب میکنه
عفونت داره حالا فردابازقراره ببریمش دکتر

وقتی بچه بودم بابام اینجوری شد خیلی بدبود بردیم بیمارستان فکرکنم نزدیک دوهفته بستری شد عفونت داشت یه جایش

شاید عفونت تو خونشه
بره دکتر حتما عزیزم

سوال های مرتبط