این ماشینیا تایلندی میدن تو کیسه عنبربو نامردا حروم خور منم خریدم ۲۳۰۰ ی کیسه شو بدم اومد دادمش مادر شوهرم
اما اون خیسوند بعدم ابکش کرد بعد پختمپیاز داغ درست کرد ریخت روش خیلی خوشمزه شد پشیمون شدم خخخخخ
بنظر من تایلندی است
شکل برنج کوپنیه
احتمالا تایلندی شبی لاستیک میشه لامصب اصلا قابل خوردن نیس
عنبر بو خریدیم ۴ تومن معلومه ۱۹۰ چیه دیگه
شاید تایلندی هست
۱۹۰ عنبربو نیست
عزیزم الان بری دو نمونه برنج بدی دست شالی کار هم نمیدونه چه برنجیه ما که تو عکس چطور تشخيص بدیم
برنج کامفیروزی ک ۱۹۰ نمیدن
محلی باشه مهم نیس چ برنجیه
قیمتشم خوب بوده ک
عزیزم معلومه عنبر بو نیست چون دیروز افق کوروش کیسه 10 کیلویی میداد 3 میلیون 995 تومن بود
احتمالا برنج کامفیروزی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.