مال خود ایران بوده ، هواپیمای مسئولان ایران رو داره اسکورت میکنه
پاکستانیارواسکورت کرده بودن
اینجام دیروز چهار تا رد شد ارتفاع شون کمه صداش زیاد میاد
وای دیشب صداشو من شنیدم خیییلییی وحشتناکتر از جنگنده آمریکایی بود
شاید خیلی نزدیک بود که انقدر وحشتناک بود قبض روح شدم دیشب از ترس
مال ارتش بود گلم
رژه ارتشه فردا روز ارتشه براهمینع
مال ایران فردا روز ارتش
من امشب برگشتم تهران صداکه اومد قبض روح شدم گفتم وابعداز ۴۵روز برگشتم ایناهستن که هنوز!!!همسرم گفت نه بابامنکه چیزی نشنیدم خیالاتی شدی
منم ترسیدم 😐
اره چقدم صداش وحشتناکه.داخلیه واس ارتش ایرانه
شاید مال خوده ایران داره گشت میزنه
تهران ؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.