۱۰ پاسخ

کته با ماست بده

کیدی لاکت ،زینک ،دوغ ترجیحا پاستوریزه ، پودر سنجد

بله خوبه

پودر سنجد هم خوبه بریزید داخل فرنی

شربت لوپرامید

پودر کیدی لاکت بریز تو ماست پروبیوتیک بده خیلی خوبه سریع بده بهش یخچالیم هست

پودر کیدی لاکت زینک دار بگیر

دكتر ب دخترم پودر بيوكيد داد ميريختم تو ماست سه بار دادم خوب شد

پدی لاکت بدین با نئوزیک .دکتر ب بچه من کپسول یوموگی هم داد اگ زیاده

دکترا اکثرا پدی لاکت میدن

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی ۲ سالگی
مامان سفیدبرفی مامان سفیدبرفی ۱ سالگی
مامان رادین🩵🧿 مامان رادین🩵🧿 ۱ سالگی