۴ پاسخ

من الان دخترم دوماهشه میخام عصب کشی و پر کنم ینی اشکالی داره؟؟

من دوهفته پیش عصب‌کشی کردم از دکتر پرسیدم مانعی نداشته

هر وقت بخای

من دو هفته پیش درست کردم فکر نکنم مانعی باشه برای درست کردن

سوال های مرتبط

مامان امیررضا🧡 مامان امیررضا🧡 ۷ ماهگی