بچم خیلی چایی میخاد دلش من که چایی بخورم هی میخاد استکان منو بگیره
چایی آخه 😐
والا من پسرم شیش سالش شد بهش چایی دادم قبلش فقط ابو ابمیوه و شیرموز اینا میدادم
عزیزم چایی کم خونی میاره اصلا نده به بچه، به وقتش بهش آب میوه طبیعی بده
از نظر علمی یا از نظر مادر شوهر؟😂😂😂
از ۴ماهگی میدم
زمان خاصی نداره هر موقع دلم خواست
صرری هم نداره بچه نگا میکنه دلش میخواد
دخترم ۱۴سالشه پسرم ۱۲سالشه هنوزم که هنوزه چایی نمیخورن
من از دوسالگی به بعد میدم اخه چایی خاصیتی نداره براشون چه عجله ای دارید برای دادن چایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.