۳ پاسخ

عزیزم حریره بادوم سنگینه بعد چرا آنقدر زود شروع کردی پزشکا حریره بادوم رو بعداز شش ماهگی تایید میکنن حتی اگه بچه رفلاکس شدید داشته باشه

نیارای منم با فرنی حریره بادوم یبوست میشه
من که بهش نمیدم
خیلی کم میدم با کره داخلش

ی کم کره بهش اضافه میکردی

سوال های مرتبط

مامان نهال مامان نهال ۷ ماهگی
مامان آیکان و نی نی مامان آیکان و نی نی ۱ ماهگی
مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۲ ماهگی